Forum Stellaris
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Forum Stellaris

Imperium Stellaris forum. Her kan diskuteres alliancen, og beslutninger træffes af dem som vil
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Galakse Størrelse

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Torden ( banlyst )




Antal indlæg : 56
Join date : 04/03/10
Geografisk sted : Ringsted

Galakse Størrelse Empty
IndlægEmne: Galakse Størrelse   Galakse Størrelse EmptyFre Mar 12, 2010 2:02 pm

Jeg har fået taget mig sammen og kigget lidt rundt i min galakse G3.

Den er faktisk rimeligt stor med en radius på ca. 275 felter. Dvs. hvis man forestiller sig et koordinatsystem, så kan man på x-aksen gå fra -275 til 275, og på Y-aksen det samme.

En lille sjov detalje er at de har vendt Y-aksen på hovedet, så når man går op fpr man negative tal. De fjolser har vist ikke hørt rigtigt efter i folkeskolen. Very Happy

Min start planet ligger på ( 4, 15 ) er altså meget tæt på midten af galaksen Jeg har da også et par af spillets største spiller, Halles planeter liggende i baghaven. Så min næste planet skal bare smides så langt væk som muligt.

Jeg håber at dette lille indslag kan være med til at vi kan planlægge vore udvikling lidt bedre, og måske undgå at blive farmet alt for meget. Smile
Tilbage til toppen Go down
Torden ( banlyst )




Antal indlæg : 56
Join date : 04/03/10
Geografisk sted : Ringsted

Galakse Størrelse Empty
IndlægEmne: Sv: Galakse Størrelse   Galakse Størrelse EmptyFre Mar 12, 2010 2:47 pm

Ups fik vist skrevet det indlæg det forkert sted.

Det må I gerne flytte. Wink
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 133
Join date : 31/12/09
Age : 34
Geografisk sted : Odense

Galakse Størrelse Empty
IndlægEmne: Sv: Galakse Størrelse   Galakse Størrelse EmptyLør Mar 13, 2010 2:37 pm

Ved ikke hvordan jeg kan flytte den, jeg kan flytte hele emner, men ikke de små vinger, hvsi der er nogen der kan finde ud af den slags, kan i så ikke lige fortælle hvordan.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Galakse Størrelse Empty
IndlægEmne: Sv: Galakse Størrelse   Galakse Størrelse Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Galakse Størrelse
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forum Stellaris :: Rapportvisning-
Gå til: