Forum Stellaris
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Forum Stellaris

Imperium Stellaris forum. Her kan diskuteres alliancen, og beslutninger træffes af dem som vil
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Taktiker til overlevelse

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
totalTerminator (Banlyst)




Antal indlæg : 36
Join date : 13/03/10
Age : 37
Geografisk sted : Fyns land

Taktiker til overlevelse Empty
IndlægEmne: Taktiker til overlevelse   Taktiker til overlevelse EmptyOns Mar 17, 2010 10:01 pm

Hej alle !

Jeg har haf temmeligt mange "skærmysler" med en spiller og hele hans clan, men jeg har fundet en svaghed ved spillet, som tillader en at havde en "gen-bank"

For at det skulle lykkes kræver det, for mig, 6 tankere (jeg er terraner) og et nedkastningsskib.

1. Find en fjern afkrog af universet, hvor der er langt til ALT !!!
2. Byg en base, kun med lagerpladser, strømforsyning, civilt skibsværft, ambasade, og handelsplads
3. Befolk den KUN med høstere
4. Og forsyn hele tiden din angrebsbase


4. Byg din "angrebsbase" i nærheden af dem du vil smadre for vildt.
5. Begynd med at opbygge den ekstremt defensiv og INGEN høstere - hvis man forsøger at plyndre, skal det koste dyrt - MEGET dyrt.
6. Med tiden skal den så ændre sig fra defensiv til en offensiv base, og spred så rædsel blandt dine fjender, men vent til du er meget stærk

Send en IGM eller en PM . så kan vi samle vores kræfter og knuse dem alle

Unus pro totus , totus pro unus
Ultionis est mei said deus , tunc is permissum mihi perdo
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 133
Join date : 31/12/09
Age : 34
Geografisk sted : Odense

Taktiker til overlevelse Empty
IndlægEmne: Sv: Taktiker til overlevelse   Taktiker til overlevelse EmptyTors Mar 18, 2010 9:43 am

Der er lige en lille fejl ved din plan, den virker kun for Titanere, for du må ikke sende tankere med dit nedkastningsskib, mens Titanere ikke skal bruge tanke til vand, så de kan godt.
Tilbage til toppen Go down
 
Taktiker til overlevelse
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forum Stellaris :: Én for alle, alle for en-
Gå til: