Forum Stellaris
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Forum Stellaris

Imperium Stellaris forum. Her kan diskuteres alliancen, og beslutninger træffes af dem som vil
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 0verførelsel af en art til en anden

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
totalTerminator (Banlyst)




Antal indlæg : 36
Join date : 13/03/10
Age : 37
Geografisk sted : Fyns land

0verførelsel af en art til en anden Empty
IndlægEmne: 0verførelsel af en art til en anden   0verførelsel af en art til en anden EmptyTors Mar 18, 2010 2:34 pm

Hej - efter min makker er begyndt at spille også, har han ofte den del i overskud, men han kan ikke finde ud af at sende til mig.
Han er Titaner og jeg er Terran
Hvorledes gør man lige det ?

Nunquam passus , tantum bellum
Tilbage til toppen Go down
odysseus
Admin
odysseus


Antal indlæg : 174
Join date : 30/12/09
Age : 48
Geografisk sted : København, NV

0verførelsel af en art til en anden Empty
IndlægEmne: Sv: 0verførelsel af en art til en anden   0verførelsel af en art til en anden EmptyTors Mar 18, 2010 2:55 pm

Titanere bruger tritium, men terranere bruger deuterium. Derfor kan han ikke sende tritium til dig, ligesom du ikke kan sende deuterium til ham. I kan sende alt det metal og krystal til hinanden i har lyst til, så længe i holder jer indenfor reglerne. Skal din ven ikke med allyen?

Odysseus
Tilbage til toppen Go down
https://stellaris.danskforum.net
totalTerminator (Banlyst)




Antal indlæg : 36
Join date : 13/03/10
Age : 37
Geografisk sted : Fyns land

0verførelsel af en art til en anden Empty
IndlægEmne: Sv: 0verførelsel af en art til en anden   0verførelsel af en art til en anden EmptyTors Mar 18, 2010 4:53 pm

Han er skam med - Tosse - og mellem os sagt "er der en alvorlig strikkefejl i nathuen" hos ham, så derfor hedder han det.

Bonus amicitia , es usquequaque bonus amicitia

Ps. er der andre end mig der kan latin ?
Tilbage til toppen Go down
odysseus
Admin
odysseus


Antal indlæg : 174
Join date : 30/12/09
Age : 48
Geografisk sted : København, NV

0verførelsel af en art til en anden Empty
IndlægEmne: Sv: 0verførelsel af en art til en anden   0verførelsel af en art til en anden EmptyTors Mar 18, 2010 5:45 pm

øh ikke rigtig. Ikke nok til at forstå de ting du skriver... måske kunne jeg gætte lidt, men det bliver næppe rigtigt. Noget med 'gode venner' måske? Det er under alle omstændigheder super cool. Er casus i Imperium Stellaris korrekt?

Odysseus, var GRÆKER, ikke romer
Tilbage til toppen Go down
https://stellaris.danskforum.net
Sponsoreret inhold





0verførelsel af en art til en anden Empty
IndlægEmne: Sv: 0verførelsel af en art til en anden   0verførelsel af en art til en anden Empty

Tilbage til toppen Go down
 
0verførelsel af en art til en anden
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forum Stellaris :: Rapportvisning-
Gå til: