Forum Stellaris
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Forum Stellaris

Imperium Stellaris forum. Her kan diskuteres alliancen, og beslutninger træffes af dem som vil
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Bombet tilbage til stenalderen

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bombet tilbage til stenalderen Empty
IndlægEmne: Bombet tilbage til stenalderen   Bombet tilbage til stenalderen EmptyMan Jun 14, 2010 10:28 pm

Er jeg her i løbet af formiddagen blevet, da en eller anden spiller har smadret hele min flåde i tusinder af stykker, så på nuværende tidspunkt har jeg ikke ret mange muligheder for, at hjælpe i den erklærede krig. Før end at mine styrker, er blevet genopbygget og det bruger jeg nu alle mine mulige resourcer på.
Tilbage til toppen Go down
Netgame

Netgame


Antal indlæg : 76
Join date : 29/05/10
Age : 51
Geografisk sted : Aalborg

Bombet tilbage til stenalderen Empty
IndlægEmne: Sv: Bombet tilbage til stenalderen   Bombet tilbage til stenalderen EmptyMan Jun 14, 2010 11:10 pm

Hvem har angrebet ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bombet tilbage til stenalderen Empty
IndlægEmne: Sv: Bombet tilbage til stenalderen   Bombet tilbage til stenalderen EmptyFre Jun 18, 2010 4:09 am

Jeg undskylder det sene svar, men har lidt at se til i den virkelige verden. Navnet på angriberen er Tribal Kriger, der er uden for alliance og har godt 21.000 point samt 9 planeter. Denne spiller har claush24 fra SC NV alliancen, som personlig aip. Gør vi noget ved Tribal Kriger gør vi nok også noget med claush24 og dermed hele SC NV alliancen.
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 133
Join date : 31/12/09
Age : 34
Geografisk sted : Odense

Bombet tilbage til stenalderen Empty
IndlægEmne: Sv: Bombet tilbage til stenalderen   Bombet tilbage til stenalderen EmptyFre Jun 18, 2010 2:59 pm

Vi kan jo prøve at sende forsvar til din planet, fortæl os hvad han kommer med så vi kan se om vi kan overrumple ham Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Zinus




Antal indlæg : 28
Join date : 22/04/10

Bombet tilbage til stenalderen Empty
IndlægEmne: Sv: Bombet tilbage til stenalderen   Bombet tilbage til stenalderen EmptyFre Jun 18, 2010 5:31 pm

Comradekr skrev:
Jeg undskylder det sene svar, men har lidt at se til i den virkelige verden. Navnet på angriberen er Tribal Kriger, der er uden for alliance og har godt 21.000 point samt 9 planeter. Denne spiller har claush24 fra SC NV alliancen, som personlig aip. Gør vi noget ved Tribal Kriger gør vi nok også noget med claush24 og dermed hele SC NV alliancen.

IAP betyder jo bare, at de to parter ikke vil angribe hinanden. Det er jo ikke et forbund eller "en beskyttende vinge".

Der burde være frit slag. Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bombet tilbage til stenalderen Empty
IndlægEmne: Sv: Bombet tilbage til stenalderen   Bombet tilbage til stenalderen EmptyFre Jun 18, 2010 5:40 pm

Kenneth skrev:
Vi kan jo prøve at sende forsvar til din planet, fortæl os hvad han kommer med så vi kan se om vi kan overrumple ham Twisted Evil

Det kunne bestemt være en mulighed. Han gik efter et af mine QI artifakter. Som jeg nu har et tilbage af, så jeg tror at han på et tidspunkt vil vende tilbage til mig og forsøge at stjæle det jeg har tilbage. Jeg er i fuld gang med at genopbygge styrkerne og forøge mit forsvar.
Tilbage til toppen Go down
Hyperion




Antal indlæg : 11
Join date : 28/05/10

Bombet tilbage til stenalderen Empty
IndlægEmne: Sv: Bombet tilbage til stenalderen   Bombet tilbage til stenalderen EmptyFre Jun 18, 2010 10:24 pm

Jeg er frisk på at hjælpe.
Ved bare ikke hvad jeg kan støtte med da vi er i forskellige galakser og da du en Xen kan jeg ikke trade/sende ressourcer.
Nogen der har forslag til hvad vi/jeg kan gøre ?
Hype
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bombet tilbage til stenalderen Empty
IndlægEmne: Sv: Bombet tilbage til stenalderen   Bombet tilbage til stenalderen Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Bombet tilbage til stenalderen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forum Stellaris :: Én for alle, alle for en-
Gå til: