Forum Stellaris
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Forum Stellaris

Imperium Stellaris forum. Her kan diskuteres alliancen, og beslutninger træffes af dem som vil
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 En for alle, alle for en

Go down 
+3
Na Krull (Banlyst)
Kenneth
odysseus
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyTirs Mar 09, 2010 5:42 pm

Okay ved at vi alle har forskellige problemer med forskellige spillere Exclamation

Så her er mit spørgsmål har vi nogle strategi for hvad vi gør ?
kunne være rart hvis vi havde en tråd hvor der står hvem vi har problemer med.

Er klar over at jeg ikke er særlig stærk, men er klar på at hjælpe hvor jeg kan Wink
Tilbage til toppen Go down
Na Krull (Banlyst)




Antal indlæg : 14
Join date : 08/03/10

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyOns Mar 10, 2010 3:17 am

jeps Smile siger nøjagtigt det samme som brandnew Smile bare lige for at være en copycat ^^ hihi
Tilbage til toppen Go down
Torden ( banlyst )




Antal indlæg : 56
Join date : 04/03/10
Geografisk sted : Ringsted

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyOns Mar 10, 2010 11:37 am

Ja han er en strid børste, og jeg ville hjælpe hvis jeg kunne.

Først og fremmest gælder det om at bygge effektivt forsvar, og nok af det. Tag en uge ud af kalenderen og brug alle rs. på forsvar.

Ofte har store offensive spillere meget lidt forsvar på deres planeter. Så det er let at angribe dem. Så det skal man gøre. Hav forsvar klar når han sender sin flåde for at hævne sig.

En spiller som ham har mange ofre i nærheden. Rot jer sammen og angrib. hvis han skal nå rubdt og hævne sig på alle får han travlt, og kan ikke fokusere på en enkelt.

Ved at man angriber ham blir hans fokus flyttet fra angreb til forsvar. Han bruger res. på forsvar som så ikke kan bruges på flåde.

Men som allerede nævnt, kan man risikere at han får venner til hjælp. Evil or Very Mad
Tilbage til toppen Go down
odysseus
Admin
odysseus


Antal indlæg : 174
Join date : 30/12/09
Age : 48
Geografisk sted : København, NV

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyOns Mar 10, 2010 1:03 pm

Jeg sletter. Jeg skriver til vender tilbage under et eller andet fjollet navn og skriver til kenneth, tak for denne gang, og på gensyn i Imperions bedste alliance
Tilbage til toppen Go down
https://stellaris.danskforum.net
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 133
Join date : 31/12/09
Age : 34
Geografisk sted : Odense

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyOns Mar 10, 2010 1:52 pm

Synd du må smutte Crying or Very sad

Håber det går dig bedre næste gang Smile
Tilbage til toppen Go down
Torden ( banlyst )




Antal indlæg : 56
Join date : 04/03/10
Geografisk sted : Ringsted

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyOns Mar 10, 2010 4:15 pm

abekat skrev:
Jeg sletter. Jeg skriver til vender tilbage under et eller andet fjollet navn og skriver til kenneth, tak for denne gang, og på gensyn i Imperions bedste alliance

Synd og skam at det skal være nødvendigt.

Kom ud i G3, her er der mere roligt og færre meget store spillere. cheers
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyOns Mar 10, 2010 6:14 pm

Sad
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 133
Join date : 31/12/09
Age : 34
Geografisk sted : Odense

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyTors Mar 11, 2010 12:16 am

Har du prøvet at kigge i midten af G3, der er der madssese af store spillere, det er det samme over alt, du kan altid finde de store i midten.

Grunden til du ikke syndes der er mange store spillere, er at du ligger i udkanten og der ikke er mange af de store der vandre så langt du for RS.
Tilbage til toppen Go down
Torden ( banlyst )




Antal indlæg : 56
Join date : 04/03/10
Geografisk sted : Ringsted

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyTors Mar 11, 2010 12:45 am

Kenneth skrev:
Har du prøvet at kigge i midten af G3, der er der madssese af store spillere, det er det samme over alt, du kan altid finde de store i midten.

Grunden til du ikke syndes der er mange store spillere, er at du ligger i udkanten og der ikke er mange af de store der vandre så langt du for RS.

Nej det har jeg ikke checket. Mangler et kort hvor man kan få overblik.

Mangel på overblik er et af dette spils svagheder. Man burde i det mindste kunne sortere spillere efter galakse i statestikken.
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 133
Join date : 31/12/09
Age : 34
Geografisk sted : Odense

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyTors Mar 11, 2010 10:06 am

Jeg må sige at jeg også selv gerne ville ha et støre kort.

Det med at skælne mellem de store i de forskælige galakser dur desvære ikke, da jeg selv har nogle af dem du har, de har taget en planet i en anden galakse, det kan man ikke skilde ad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyTors Mar 11, 2010 12:44 pm

Torden skrev:


Først og fremmest gælder det om at bygge effektivt forsvar, og nok af det. Tag en uge ud af kalenderen og brug alle rs. på forsvar.

Det vil jeg give Torden ret i. For ikke længe siden blev jeg angrebet af en større gut i den galakse, hvor min hovedplanet den befinder mig. Det, der skete var at vedkommende mistede alle sine 116 jagere og jeg mistede kun ganske få dele af mit artilleri på planeten og et par enkelte jagere. Ingen af mine bygninger blev ødelagt under angrebet.
Tilbage til toppen Go down
Na Krull (Banlyst)




Antal indlæg : 14
Join date : 08/03/10

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyTors Mar 11, 2010 3:57 pm

hvor stort forsvar har du så?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyTors Mar 11, 2010 5:59 pm

Na Krull skrev:
hvor stort forsvar har du så?

Jeg udbygger det løbende og har for tiden 20 styks af Sporoks, Acidors og Kalmanars. Er endvidere rigtig godt med når det kommer til reparationskvotaen og hemmeligholdelseskapaciteten i mit udviklingscenter under planetarisk forsvar. Har der udover et x antal jagere, der hjælper til i forsvaret af planeten.
Tilbage til toppen Go down
Na Krull (Banlyst)




Antal indlæg : 14
Join date : 08/03/10

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyTors Mar 11, 2010 7:23 pm

lyder ganske nice Smile
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 133
Join date : 31/12/09
Age : 34
Geografisk sted : Odense

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyFre Mar 12, 2010 10:02 am

Jeg er også enig i af det er vigtigt at ha et godt forsvar, har selv 400 Gauss kanon og et hemmeligt antal Tachyon udsender, men lad mig bare sige at der er en del flere en jeg har Gauss kanon : Twisted Evil de fleste der angriber mig ser såden her ud bag efter affraid eller pale
Tilbage til toppen Go down
StaticSounds

StaticSounds


Antal indlæg : 32
Join date : 29/01/10
Geografisk sted : Birkerød

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyFre Mar 12, 2010 6:21 pm

Jeg er blevet nakket af Deicide (Rang 28) fra SC NV. Dog uden store tab (han fik 54k krystal og 51k metal med sig og der ligger et felt på 60k krystal og 50k metal i vragrester) så jeg er i gang med at bygge op igen, og bygge noget forsvar. Han gik nok efter mine Qi, men dem fik han ikke, så han kommer nok igen :/
Tilbage til toppen Go down
StaticSounds

StaticSounds


Antal indlæg : 32
Join date : 29/01/10
Geografisk sted : Birkerød

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyFre Mar 12, 2010 8:04 pm

jeg fik desværre ret Sad

"Deicide:

Aloha

Nej men opdagede at du havde Qi's liggende, dem har jeg meget svært ved at lade være - har ikke tænkt mig at farme dig, eller bombe dig
--------------------
StaticSounds skrev:

Jeg har tømt mine lagre og bygget forsvar Smile vent et par dage så har jeg ressourcer liggende igen Wink hehe. Hvad er formålet? at farme af mig? "
Tilbage til toppen Go down
odysseus
Admin
odysseus


Antal indlæg : 174
Join date : 30/12/09
Age : 48
Geografisk sted : København, NV

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptySøn Mar 14, 2010 3:01 am

så er jeg tilbage, nu som Odysseus, send endelig råstoffer Razz

Odysseus
Tilbage til toppen Go down
https://stellaris.danskforum.net
Na Krull (Banlyst)




Antal indlæg : 14
Join date : 08/03/10

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyMan Mar 15, 2010 12:08 pm

wb der Smile
Tilbage til toppen Go down
totalTerminator (Banlyst)




Antal indlæg : 36
Join date : 13/03/10
Age : 37
Geografisk sted : Fyns land

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyTors Mar 18, 2010 9:47 am

Krig

Jeg bliver nød til at svare igen mod Sømand Olsen, da han har ødelagt 10 af mine høstere

Er der nogle der har mulighed for at angribe hans hjemplanet samtidig med -10 -21, med tungere enheder ?

Jeg samler en flåde i løbet af dagen i dag 18/3 og angriber ham i nat - send en IGM til mig hvis i er intersseret i et hurtigt raid så han kan lære det !
Dem der går med får lov til at plyndre hans planet, det har jeg ingen interesse i, kun total udslættelse

permissum dogs of abyssus perdo , terminus of dies , est hic
Tilbage til toppen Go down
totalTerminator (Banlyst)




Antal indlæg : 36
Join date : 13/03/10
Age : 37
Geografisk sted : Fyns land

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptySøn Mar 21, 2010 8:55 pm

Jeg har været under angreb hele dagen af liverpoljer1 fra Planeten LIV (-6-12)- han er med i SC NV clanen.
Han fik kun noget første gang han raidede, resten af tiden har det lykkedes mig at sende det hele bort, til andre i clanen, eller gemme det
I skrivene stund er det 5 gang han raider mig, det er lidt trist, men jeg klarer mig, og han er så sindsyg stærk at det på det nærmeste er udelukket at slå igen, her og nu

Men jeg koger noget sammen, og så får han igen, men det vil tage laang tid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptySøn Apr 18, 2010 4:23 pm

Jeg bliver angrebet af coffee shop har er i S-C alliancen...
Det er 4 eller 5 gang han gør det nu...
Er der nogen der kan hjælpe mig?...



planet coffe angriber Diosna

Tid: 18.04.10 13:46:55


Angriber
Tropper 0 200 60 40 10 0 0 0 40 0 0 0
Tab 0 10 3 2 0 0 0 0 2 0 0 0
Forsvar
Tropper 0 9 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tab 0 9 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Artilleri
Antal 20 10 10 10 0
Tab 19 10 10 10 0
Tilbage til toppen Go down
Torden ( banlyst )




Antal indlæg : 56
Join date : 04/03/10
Geografisk sted : Ringsted

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyMan Apr 19, 2010 6:29 pm

ronnie4g skrev:
Jeg bliver angrebet af coffee shop har er i S-C alliancen...
Det er 4 eller 5 gang han gør det nu...
Er der nogen der kan hjælpe mig?...

Jeg ligger i G3 og kan desværre ikke hjælpe. Men der er et par andre fra IS i nærheden. Spørg dem. Undersøg området for stærke spillere vi er i forbund med. Måske kan de hjælpe.
Jeg kan se at du har 3 planeter i området. Han angriber kun den ene. Hvorfor mon det ?

Sørg for at han ikke får noget ud af sine angreb. Udbyg dit forsvar. Og indsaml alle vragrester hurtigst muligt. Hav høstere liggende klar i hangar på planeten han angriber.

Check hvornår på dagen han normalt angriber. Og tøm din planet for res. inden dette tidspunkt.

Håber at disse råd kan være til hjælp. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Torden ( banlyst )




Antal indlæg : 56
Join date : 04/03/10
Geografisk sted : Ringsted

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyMan Apr 19, 2010 6:34 pm

Torden skrev:
ronnie4g skrev:
Jeg bliver angrebet af coffee shop har er i S-C alliancen...
Det er 4 eller 5 gang han gør det nu...
Er der nogen der kan hjælpe mig?...

Jeg ligger i G3 og kan desværre ikke hjælpe. Men der er et par andre fra IS i nærheden. Spørg dem. Undersøg området for stærke spillere vi er i forbund med. Måske kan de hjælpe.
Jeg kan se at du har 3 planeter i området. Han angriber kun den ene. Hvorfor mon det ?

Sørg for at han ikke får noget ud af sine angreb. Udbyg dit forsvar. Og indsaml alle vragrester hurtigst muligt. Hav høstere liggende klar i hangar på planeten han angriber.

Check hvornår på dagen han normalt angriber. Og tøm din planet for res. inden dette tidspunkt.

Håber at disse råd kan være til hjælp. Very Happy

Jeg glemte lige at det første du bør gøre er at bygge 5 - 10 sonder på alle dine planeter. Det forhindre angribere i at checke din planet inden de angriber. De skal så angribe i blinde, med risiko for at løbe ind i en ordentlig øretæve. Det afholde de fleste fra angreb. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
totalTerminator (Banlyst)




Antal indlæg : 36
Join date : 13/03/10
Age : 37
Geografisk sted : Fyns land

En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Hvor er du ?   En for alle, alle for en - Page 2 EmptyTirs Apr 20, 2010 8:20 pm

Hej ronnie4g

Hvor er din planet ? Galaxe og kordinater, for hvis du er i overkommelig afstand fra mig, sender jeg styrker til dig, og råstoffer, så du kan bygge et forsvar op.

Det jeg gjore da jeg var lille og blev raided hele tiden; var at sende alle overskydene råstoffer væk, byggede depoter, og gemte mine kampfly i hangaren, og så ellers bare opgraderede mine bygninger, OG LADE VÆRE MED AT BYGGE FORSVAR !!!! - jeg mistede "kun" 1 articakt ud af 5, så da ham havde raided mig 10 gange uden at få noget ud af det, opgav han, og nu kan han bare prøve at komme, for der er dømt bøllebank, og mega gengæld - 100 angrebsmisiler tybe 4.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En for alle, alle for en - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En for alle, alle for en   En for alle, alle for en - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En for alle, alle for en
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forum Stellaris :: Én for alle, alle for en-
Gå til: