Forum Stellaris
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Forum Stellaris

Imperium Stellaris forum. Her kan diskuteres alliancen, og beslutninger træffes af dem som vil
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Problem- svar ?

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Problem- svar ? Empty
IndlægEmne: Problem- svar ?   Problem- svar ? EmptySøn Jan 31, 2010 3:56 am

Er f.......... træt af at min høstere kan blive slået tilbage... ER der nogle herinde som kan give mig en forklaring på hvorfor 15 høstere kan slå mine 59 høstere.

Kan ikke beskrive hvor meget det provokere mig og må ærlig indrømme at jeg har stor lyst til at sende eskorte med mine høstere Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Problem- svar ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problem- svar ?   Problem- svar ? EmptySøn Jan 31, 2010 4:07 am

Jeg har det samme problem, og kan ikke finde en løsning på det. Hvordan kan 10 høster slå 20 af mine Mad


Det er til at blive gak af Suspect
Tilbage til toppen Go down
odysseus
Admin
odysseus


Antal indlæg : 174
Join date : 30/12/09
Age : 48
Geografisk sted : København, NV

Problem- svar ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problem- svar ?   Problem- svar ? EmptySøn Jan 31, 2010 4:48 am

jeg høster forskellige planeter på en gang. På den måde får jeg altid en vis mængde råstoffer, og hvis en af mine flåder slås tilbage, er skaden begrænset. Derudover vil jeg da råde jer, til at deltage i debatten på det officielle forum Wink Den snu


abekat
Tilbage til toppen Go down
https://stellaris.danskforum.net
Torden ( banlyst )




Antal indlæg : 56
Join date : 04/03/10
Geografisk sted : Ringsted

Problem- svar ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problem- svar ?   Problem- svar ? EmptyMan Mar 08, 2010 7:22 pm

Jeg prøvede at sende en jager med mine høster, og det resulterede i at min flåde ikke flygtede men tog kampen op imod en indkommende flåde. Desværre mistede jeg 2 høstere og jageren.

Jeg har set at dem der er i mit område ofte har 50 slagskibe sammen med deres høstere, for at undgå at blive slået tilbage. De har ofte over 100 høstere på en komet og spærre den i mange timer.

Det vil jeg imidlertid bruge imod dem når jeg bliver stor nok. Så vil jeg sende 1 høster og en kæmpe flåde ud for at smadre deres flåde, og høste vragresterne. Så kan jeg måske få mine kometer i fred. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 133
Join date : 31/12/09
Age : 34
Geografisk sted : Odense

Problem- svar ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problem- svar ?   Problem- svar ? EmptyTirs Mar 09, 2010 10:05 am

Eller en masse sure med spillere scratch
Tilbage til toppen Go down
odysseus
Admin
odysseus


Antal indlæg : 174
Join date : 30/12/09
Age : 48
Geografisk sted : København, NV

Problem- svar ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problem- svar ?   Problem- svar ? EmptyTirs Mar 09, 2010 10:41 am

Beklager Torden men jeg holder altså også med kenneth her. Det er sådan set ikke deres skyld, at de har større flåder end dig. Jeg tror ikke du bliver stor nok til det, men skulle det alligevel lykkes, må du nok vælge mellem din kemikazeplan og IS. Håber ikke det virker strengt

abekatten
Tilbage til toppen Go down
https://stellaris.danskforum.net
Torden ( banlyst )




Antal indlæg : 56
Join date : 04/03/10
Geografisk sted : Ringsted

Problem- svar ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problem- svar ?   Problem- svar ? EmptyTirs Mar 09, 2010 11:44 am

Ja man har jo lov til at have en mening om tingene. Det var nu mest ment som en spøg.

Men abekat jeg blir nødt til at understrege at dette er et krigsspil.

Man blir nødt til at spille spillet, ellers ender man som en farm. Spillet blir da også uendeligt kedeligt hvis man bare sidder og opgradere sine bygninger. Så er man en simmer. Og er der for mange af dem i en alliance, så dær den alliance, da alle er sig selv nærmest, og ingen er i stand til at hjælpe hinanden.

Jeg har spillet rigtigt mange browserspil, travian, ogame osv. og har ofte været i top alliancer, så jeg ved hvad jeg taler om. Simmer alliancer blir til farme. Det slår aldrig fejl.

Og alliancer hvor lederne begynder at true med udsmidning, ved den mindste lille anledning, får et fuldstændig ubrugt forum, hvor ingen tør sige noget.

Shocked
Tilbage til toppen Go down
Na Krull (Banlyst)




Antal indlæg : 14
Join date : 08/03/10

Problem- svar ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problem- svar ?   Problem- svar ? EmptyTirs Mar 09, 2010 12:26 pm

der må jeg give torden delvis ret Smile
i ogame har vi MANGE simmer deri blandt mig selv, kan dog sagtens vise mine modbydelige tænder en gang imellem Smile
har et af de største forsvar i hele uni 1 og ja jeg er stolt over mit forsvar Smile kan holde 500 rips væk når jeg når de 100 rips selv Smile

men ja mange ally's går død hvis samtlige er simmere, dog kan disse ally'er godt holdes med modet oppe hvis en eller flere viser flåde aktivitet...hvilket i ogame at Vultures er meget flåde aktive men samtidig har masser af simmere Smile
Tilbage til toppen Go down
odysseus
Admin
odysseus


Antal indlæg : 174
Join date : 30/12/09
Age : 48
Geografisk sted : København, NV

Problem- svar ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problem- svar ?   Problem- svar ? EmptyTirs Mar 09, 2010 3:49 pm

ja, du har ret. Problemet er at de store spillere har 50.000 indbyggere. Vi har så rigeligt problemer med dem i forvejen, jeg er fx. ved at miste min hovedplanet, at jeg ikke har i sinde at ofre alliancen fordi du føler dig trådt over tæerne. Så må du først skaffe os nogle spillere med 50.000. Jeg er glad for at høre at mest var en joke, og tro mig, jeg hader disse spillere langt mere end du gør. Der er bare ikke noget militært vi kan gøre ved dem.

På Imperionforum har jeg startet en debat om det her, den er i rivende udvikling. Jeg foreslår du skriver der, det er under blandet/er magt ret?


Abekat, krig er godt, overlevelse en nødvendighed. Død over fascisterne
Tilbage til toppen Go down
https://stellaris.danskforum.net
Torden ( banlyst )




Antal indlæg : 56
Join date : 04/03/10
Geografisk sted : Ringsted

Problem- svar ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problem- svar ?   Problem- svar ? EmptyTirs Mar 09, 2010 4:45 pm

Ja Abekat, jeg har godt set at der er en stor flåde der angriber dig. Det er ikke rart fordi man ikke kan svare igen. Vejen frem er i den situation , at tage det med et smil, og endeligt ikke begynde at svine angriberen til. Hvis man joker lidt omkring det får angriberen ofte sympati for en, og stopper sine angreb.

Det hjælper ikke at begynde at klynke over det på div. forum, da man blot stempler sig selv som klynker, og andre ondsindede spillere vil måske angribe en blot for at høre en klynke. klynkernes udtalelser blir ofte kopieret på top alliancernes forum, så alle kan sidde og grine ad dem.

De gode spillere angriber/farmer mange svagere spillere hver eneste dag, og det er en af grundende til at de er blevet store. Det er der bestemt ikke noget galt i. Det er hele spillets filosofi. Som offer , hvilket vi alle bliver på et tidspunkt, må man blot sørge for, at angriberen får så lidt ud af det som muligt.

Men der er også direkte ondskabsfulde spillere, som finder fornøjelse ved at skade andre. Det er ofte teenagere som spiller ret dårligt. Dem skal man stå sammen imod, og tvære ud. De opgir ofte ret hurtigt da de ikke kan tåle modstand.

Jeg kan til slut forsikre dig for at jeg ikke angriber stærke aktive spillere. Det ville være en taktisk fadæse. jeg angriber fortrinsvis inaktive spillere.

Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Problem- svar ? Empty
IndlægEmne: Sv: Problem- svar ?   Problem- svar ? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Problem- svar ?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forum Stellaris :: Rapportvisning-
Gå til: