Forum Stellaris
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Forum Stellaris

Imperium Stellaris forum. Her kan diskuteres alliancen, og beslutninger træffes af dem som vil
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Bankhøstning - og hjælp til gengæld

Go down 
ForfatterBesked
totalTerminator (Banlyst)




Antal indlæg : 36
Join date : 13/03/10
Age : 37
Geografisk sted : Fyns land

Bankhøstning - og hjælp til gengæld Empty
IndlægEmne: Bankhøstning - og hjælp til gengæld   Bankhøstning - og hjælp til gengæld EmptyTirs Mar 23, 2010 9:58 pm

Hej alle !

Jeg laver sidst i denne uge det første større hop, ud i de fjernere solsystemer.

Der ude er der ikke andre spillere, som kan give de samme ploblemer, som i nærheden af centrum, men der er mange kometer der ude, som kan høstes i ro og mag.

Jeg skal i den forbindelse, høre om der er folk der kunne tænke sig at modtage "gaver" af den overskudsprudoktion ?
MEN, der er et "men", jeg beder om, til gengæld, at få support, som der kan holde de værste raidere på afstand, om ikke andet indtil at jeg selv har opbygget en meget kraftig, og slagfast styrke på min hjem plannet.

Si vos succurro mihi , Capiam tutela vestrum (hvis du hjælper mig, tager jeg hånd om dig)
Tilbage til toppen Go down
 
Bankhøstning - og hjælp til gengæld
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En for alle, alle for en
» hjælp søges

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forum Stellaris :: Alt om Ressourcer-
Gå til: