Forum Stellaris
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Forum Stellaris

Imperium Stellaris forum. Her kan diskuteres alliancen, og beslutninger træffes af dem som vil
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Flytning af IQ artifakter

Go down 
+3
Torden ( banlyst )
odysseus
totalTerminator (Banlyst)
7 deltagere
ForfatterBesked
totalTerminator (Banlyst)




Antal indlæg : 36
Join date : 13/03/10
Age : 37
Geografisk sted : Fyns land

Flytning af IQ artifakter Empty
IndlægEmne: Flytning af IQ artifakter   Flytning af IQ artifakter EmptyOns Apr 07, 2010 8:38 am

Hej

Er der nogen der ved hvorledes man flytter IQ artifakter, og om de i det hele taget kan flyttes, fra en base til en anden - ( i sikkerhed) jeg er ved at havde "for mange" på en base, og vil gerne "gemme" dem laaangt væk fra nyskerrige øjne
Tilbage til toppen Go down
odysseus
Admin
odysseus


Antal indlæg : 174
Join date : 30/12/09
Age : 48
Geografisk sted : København, NV

Flytning af IQ artifakter Empty
IndlægEmne: Sv: Flytning af IQ artifakter   Flytning af IQ artifakter EmptyOns Apr 07, 2010 2:32 pm

det ER muligt. Du kan læse om det på det officielle forum. Jeg kan ikke huske det.

Sine lingua latina?Odysseus
Tilbage til toppen Go down
https://stellaris.danskforum.net
Torden ( banlyst )




Antal indlæg : 56
Join date : 04/03/10
Geografisk sted : Ringsted

Flytning af IQ artifakter Empty
IndlægEmne: Sv: Flytning af IQ artifakter   Flytning af IQ artifakter EmptyOns Apr 07, 2010 9:51 pm

abekat skrev:
det ER muligt. Du kan læse om det på det officielle forum. Jeg kan ikke huske det.

Sine lingua latina?Odysseus

Jeg kunne også godt tænke mig en bedre fordeling, men jeg tror ikke det er muligt. De kan kun flyttes ved angreb/plyndring.

Hvis der er nogen der er uenig , så fortæl venligst hvordan.
Tilbage til toppen Go down
totalTerminator (Banlyst)




Antal indlæg : 36
Join date : 13/03/10
Age : 37
Geografisk sted : Fyns land

Flytning af IQ artifakter Empty
IndlægEmne: Sv: Flytning af IQ artifakter   Flytning af IQ artifakter EmptyFre Apr 09, 2010 3:43 am

Jeg har lige læst at "DE IKKE KAN FLYTTES, med fredelige midelrer", så folkens, så er det på med vanten, og bygge forsvarsværker, spydroner, og en mega flåde af skibe, og forsvarsmisiler, for at holde fat i det man har skrabet sammen - desværre.
Jeg håber at jeg snart er så stærk at hvis der er et eller andet fjols der har tænkt sig at gøre et eller andet, vil han/hun tænke sig om 3 - 4 gange før de gør noget overilet

Jeg har stadig et regenskab at gøre op ?

Ultionis ero mei - Hævnen vil blive min
Tilbage til toppen Go down
odysseus
Admin
odysseus


Antal indlæg : 174
Join date : 30/12/09
Age : 48
Geografisk sted : København, NV

Flytning af IQ artifakter Empty
IndlægEmne: Sv: Flytning af IQ artifakter   Flytning af IQ artifakter EmptyLør Apr 10, 2010 1:47 am

du burde kunne 'flytte' dem ved at angribe dig selv, så vidt jeg har forstået. I det tilfælde er forsvar næppe den bedste idé Wink

Odysseus den snilde
Tilbage til toppen Go down
https://stellaris.danskforum.net
Torden ( banlyst )




Antal indlæg : 56
Join date : 04/03/10
Geografisk sted : Ringsted

Flytning af IQ artifakter Empty
IndlægEmne: Sv: Flytning af IQ artifakter   Flytning af IQ artifakter EmptyLør Apr 10, 2010 6:14 pm

abekat skrev:
du burde kunne 'flytte' dem ved at angribe dig selv, så vidt jeg har forstået. I det tilfælde er forsvar næppe den bedste idé Wink

Odysseus den snilde

Hvis man forsøger at angribe sig selv, får man beskeden i rødt: Du kan IKKE angribe dig selv.

Razz

Torden den endnu mere snilde lol!
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 133
Join date : 31/12/09
Age : 34
Geografisk sted : Odense

Flytning af IQ artifakter Empty
IndlægEmne: Sv: Flytning af IQ artifakter   Flytning af IQ artifakter EmptyLør Apr 10, 2010 10:50 pm

Så må man jo bare be om hjælp af en anden spiller, man kan jo bare sige at det er deres personlige lille krig, men man bare gør de for at flytte Qi til en anden planet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flytning af IQ artifakter Empty
IndlægEmne: Sv: Flytning af IQ artifakter   Flytning af IQ artifakter EmptySøn Apr 11, 2010 5:22 am

totalTerminator skrev:
IQ artifakter

Jeg har spillet spillet siden starten af det nye år og har endnu ikke fundet nogle af disse. Jeg høster ellers rigeligt af asteorider og kometer i mit område.
Tilbage til toppen Go down
Torden ( banlyst )




Antal indlæg : 56
Join date : 04/03/10
Geografisk sted : Ringsted

Flytning af IQ artifakter Empty
IndlægEmne: Sv: Flytning af IQ artifakter   Flytning af IQ artifakter EmptySøn Apr 11, 2010 2:25 pm

Comradekr skrev:
totalTerminator skrev:
IQ artifakter

Jeg har spillet spillet siden starten af det nye år og har endnu ikke fundet nogle af disse. Jeg høster ellers rigeligt af asteorider og kometer i mit område.

De findes også på ubeboede planeter. Brug dine sonder til at checke planeter omkring dig. Check også spillere der er svagere end dig. De har måske et par stykker liggende.

Min nabo i samme solsystem havde 13 liggende, som jeg napsede. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Na Krull (Banlyst)




Antal indlæg : 14
Join date : 08/03/10

Flytning af IQ artifakter Empty
IndlægEmne: Sv: Flytning af IQ artifakter   Flytning af IQ artifakter EmptyFre Apr 16, 2010 6:47 pm

uh dejligt med 13 stks O.o
gid det var mig der havde dem Smile
Tilbage til toppen Go down
padde01

padde01


Antal indlæg : 53
Join date : 09/05/10
Age : 36
Geografisk sted : Herlev

Flytning af IQ artifakter Empty
IndlægEmne: Sv: Flytning af IQ artifakter   Flytning af IQ artifakter EmptyTors Maj 13, 2010 6:19 pm

Na Krull skrev:
uh dejligt med 13 stks O.o
gid det var mig der havde dem Smile

kan man udnytte alle 13 på en gang?
Tilbage til toppen Go down
Torden ( banlyst )




Antal indlæg : 56
Join date : 04/03/10
Geografisk sted : Ringsted

Flytning af IQ artifakter Empty
IndlægEmne: Sv: Flytning af IQ artifakter   Flytning af IQ artifakter EmptyTors Maj 13, 2010 7:02 pm

padde01 skrev:
Na Krull skrev:
uh dejligt med 13 stks O.o
gid det var mig der havde dem Smile

kan man udnytte alle 13 på en gang?

Jeps det kan man.

Mht plyndring kan man kun få 1/3 af en spillers qi pr. angreb. Derefter skal der gå mindst 24 timer indtil at ,man kan erobre en 1/3 af de resterende.
Tilbage til toppen Go down
Bjarne68

Bjarne68


Antal indlæg : 36
Join date : 18/03/10
Age : 55
Geografisk sted : Aabenraa

Flytning af IQ artifakter Empty
IndlægEmne: Sv: Flytning af IQ artifakter   Flytning af IQ artifakter EmptyFre Maj 14, 2010 4:35 am

passer ikke, jeg havde 4 qi som en spiller snuppede fra mig i to omgange med et par min imellem, i første angreb smadrede han min ambassade og så kunne han løbe med dem
Tilbage til toppen Go down
Torden ( banlyst )




Antal indlæg : 56
Join date : 04/03/10
Geografisk sted : Ringsted

Flytning af IQ artifakter Empty
IndlægEmne: Sv: Flytning af IQ artifakter   Flytning af IQ artifakter EmptyFre Maj 14, 2010 11:34 am

Bjarne68 skrev:
passer ikke, jeg havde 4 qi som en spiller snuppede fra mig i to omgange med et par min imellem, i første angreb smadrede han min ambassade og så kunne han løbe med dem

OK Så passer wikien ikke mere. Når jeg tænker over det, så har jeg selv fået 2 Qi på et enkelt angreb. Og det var alle spillerens Qi på den planet.

Men kan vi ikke slå fast, at forsvaret skal smadres helt før man får qi. Flytning af IQ artifakter Icon_question
Tilbage til toppen Go down
Kenneth

Kenneth


Antal indlæg : 133
Join date : 31/12/09
Age : 34
Geografisk sted : Odense

Flytning af IQ artifakter Empty
IndlægEmne: Sv: Flytning af IQ artifakter   Flytning af IQ artifakter EmptySøn Maj 16, 2010 2:03 pm

jo, alt skal væk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Flytning af IQ artifakter Empty
IndlægEmne: Sv: Flytning af IQ artifakter   Flytning af IQ artifakter Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Flytning af IQ artifakter
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forum Stellaris :: Alt om Ressourcer-
Gå til: