Forum Stellaris
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Forum Stellaris

Imperium Stellaris forum. Her kan diskuteres alliancen, og beslutninger træffes af dem som vil
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Fejltagelse - lort

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Netgame

Netgame


Antal indlæg : 76
Join date : 29/05/10
Age : 51
Geografisk sted : Aalborg

Fejltagelse - lort Empty
IndlægEmne: Fejltagelse - lort   Fejltagelse - lort EmptyOns Jun 02, 2010 5:57 pm

Hej

Ja nu har jeg sku bøffet i den, jeg er ved en fejl kommet at plynder en planet "sasja" fra SC NW

Jeg har skrevet direkte til sasja og beklaget og undskyld fejlen - Det var sku en fejl, da jeg spillede på arbejde og chefen intet skulle se, ja så gik det åbenbart for stærkt.

Er der nogen der har kontakt til SC NW må i meget gerne gøre opmærksom på min fejl således det ikke kommer til at gå ud over jer andre i IS

Jeg beklager og håber ikke det får nogen konsekvens for jer.

Jeg vender tilbage når jeg hører fra Sasja

"idioten"
Tilbage til toppen Go down
padde01

padde01


Antal indlæg : 53
Join date : 09/05/10
Age : 36
Geografisk sted : Herlev

Fejltagelse - lort Empty
IndlægEmne: Sv: Fejltagelse - lort   Fejltagelse - lort EmptyOns Jun 02, 2010 6:50 pm

arrrh mund ikk han er stor nok til at kunne se i mellem fingerne med det især nu når du har skrevet til ham
Tilbage til toppen Go down
Netgame

Netgame


Antal indlæg : 76
Join date : 29/05/10
Age : 51
Geografisk sted : Aalborg

Fejltagelse - lort Empty
IndlægEmne: Sv: Fejltagelse - lort   Fejltagelse - lort EmptyOns Jun 02, 2010 7:47 pm

Jo det håber jeg.
Tilbage til toppen Go down
odysseus
Admin
odysseus


Antal indlæg : 174
Join date : 30/12/09
Age : 48
Geografisk sted : København, NV

Fejltagelse - lort Empty
IndlægEmne: Sv: Fejltagelse - lort   Fejltagelse - lort EmptyTors Jun 03, 2010 3:51 am

hmmm jeg ved det ikke. Fik et trusselsbrev fra dem, men har 'snakket lidt' med dem, og forklaret dem at vi ikke ønsker krig, at den slags er imod vores regler, at vi synes folk som gør det er nogen idioter, og at det har konsekvenser for de folk som gør den slags. Det er super godt du undskyldte til dem. Når det så er skrevet, er der 3 vigtige ting at gøre i en sådan situation

1) Lad være med at gøre det igen. Nogensinde. Det må ikke ske. Det er en utilgivelig fejl, og vi burde kicke folk som gør den slags, om ikke andet så for at sende et signal til de allies det går udover. Det gør vi ikke. Grunden til at vi ikke gør det er, at 'det er menneskeligt at fejle, men dåreagtigt at fremture i sine fejltagelser' og at vi nogle fucking hippier, som synes de andre allies tager spillet alt for seriøst, da vi spiller for sjov, og ikke er WOWmennesker. Desuden tror vi på at denslags fejl kan løses diplomatisk, og hvis diplomatiet fungerer godt nok, kan det starte kontakter vi ikke havde før. Problemet er at den anden mulighed er total udslettelse :O

2) Når man har undskyldt til den forurettede part, skal man omgående skrive hvad der er sket på forummet. Hvis jeg havde kendt til hele sagen på forhånd, kunne jeg have håndteret denne sag langt bedre. Lad være med at tro det går over. Det går aldrig over. Har man lavet fejl undskylder man og står ved det, for ellers går det udover de andre

3) Husk at holde hovedet koldt. Shit happens and lives stinks, yeah, but don't take too seriously, though. Det vigtige i sådan en sag er, at få genoprettet. De skal føle de ikke taber ansigt, på anden side skal man heller ikke få dem til at føle det er værre end det er, da det kan ophidse dem unødigt.

4) Hvis man ikke selv føler man kan tage ansvar for situationen, skal man øjeblikkeligt kontakte en som kan, hvilket typisk vil være en fra ledelsen, selv om det ikke behøver være det. Det er ikke nok at sende en besked, man skal have svar samme dato, da toget ellers kan være kørt.

Det lyder alt sammen meget strengt, men det er sådan set bare for at undgå krig. Husk at det ikke handler om hvem der gjorde hvad galt, men om hvordan vi undgår det en anden gang


Odysseus
Tilbage til toppen Go down
https://stellaris.danskforum.net
Netgame

Netgame


Antal indlæg : 76
Join date : 29/05/10
Age : 51
Geografisk sted : Aalborg

Fejltagelse - lort Empty
IndlægEmne: Sv: Fejltagelse - lort   Fejltagelse - lort EmptyTors Jun 03, 2010 5:11 pm

Jeg har fået svar fra Sasja og han accepterer undskyldningen men lod forstå at det ikke skulle ske igen, hvilket det selvfølgelig heller ikke gør.

Netgame
Tilbage til toppen Go down
odysseus
Admin
odysseus


Antal indlæg : 174
Join date : 30/12/09
Age : 48
Geografisk sted : København, NV

Fejltagelse - lort Empty
IndlægEmne: Sv: Fejltagelse - lort   Fejltagelse - lort EmptyFre Jun 04, 2010 12:39 am

Super duper


Odysseus
Tilbage til toppen Go down
https://stellaris.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Fejltagelse - lort Empty
IndlægEmne: Sv: Fejltagelse - lort   Fejltagelse - lort Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Fejltagelse - lort
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forum Stellaris :: Forbund,IAP,Wing og Krig-
Gå til: